År 2010

Snart är det nyår och jag hoppas verkligen att år 2010 blir bättre än vad 2009 har varit. 2009 har sugit helt enkelt och jag har nog aldrig känt mig så trasig som jag har gjort detta år. Visst har det funnits många ljusa stunder också, speciellt i början av året, men just nu har jag helt glömt bort dem.. Vill att detta ska vända snart. Och jag vill inte ha personer runt omkring mig som tar min lilla energi som jag har kvar ifrån mig. Under år 2010 ska jag bli starkare (psykiskt), få mer stabilitet i vardagen, umgås mycket med folk jag blir glad av och följa min rätta magkänsla. 


Kommentarer
Postat av: Oliver

Heej ;D Fin blogg!, Hur mår du? ;D <3

2009-12-28 @ 12:46:26
URL: http://oolivers.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0