Happy day

Bara för att allt kändes hopplöst igår så känns det verkligen helt tvärtom idag, så jag tänker inte göra en paus i bloggen med ett bitter-inlägg som avslut. Idag verkar det vara min dag! Har fått många bra besked idag ska ni veta. Äntligen kanske det vänder! Så håll tummarna för mig imorgon bla :)

Dessutom ska jag få jobba med Stina i Gävle i helgen :D överlycklig! Saknar henne mycket. 

Och sist men inte minst: Vem kan få alla de här frisörprodukterna för endast 390:-? Det är typ vad ett schampoo & balsam kostar i vanliga fall, iallafall för mig som endast köper från frisören. Jag pungade iallafall ut så lite pengar för allt det här idag! Guld värt.



Inpackning, proteinschampoo, balsam i XL-storlek, glansspray/leave-in-balsam, serum.
Kommer aldrig mer behöva klippa håret nu ;)


Kommentarer
Postat av: sara

Lycka till idag, jag håller tummarna för dig :)

2009-12-08 @ 11:06:58
Postat av: Mamma

Det vet du att jag också gör :)

2009-12-08 @ 18:26:47

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0