Julkul med Mojje & Svampbob Fyrkant

Har haft en sjukt kul helg faktiskt. Har visserligen jobbat hela helgen, men det har inte varit som vilket uppdrag som helst faktiskt. Började i lördagsmorse att jag blev upplockad i Uppsala av Mojje (ni vet Nicke & Mojje?) och hans lilla turnébuss. Märkte väldigt snabbt att han var en riktigt härlig person. :) Vi åkte från Uppsala till Gävle, och på stationen i Gävle plockade vi upp Stiiiina, min lilla snuppa. Väldigt kul att träffa henne igen! Vi har ju inte setts sen hon flyttade från oss i Oslo. Hur som helst så åkte vi vidare till Folkets Hus och där gick jag & SvampBob Fyrkant (Stina) och minglade runt med barnen i ca 30 min tills Mojjes julshow började. Det var allt för våran del! Behövde bara gå en gång. Brukar annars alltid vara 4x40 min + 1x30 min. Slappdag verkligen, men för samma pengar. Så vi kollade klart på showen (som för övrigt var väldigt rolig!) och packade sedan ihop och åkte hem igen. Efter jordens största kebabtallrik med Stina och en dusch skulle vi gå och lägga oss, men då hade vi hur mycket som helst att prata om och det slutade med att vi inte fick sova mer än 4 timmar innan vi skulle upp igen och åka iväg till Norrköping för att göra samma runda då med. Väldigt lyckad och hur trevliga människor som helst! Jag fick till och med en egen del i Mojjes show som hette "Elin har ungefär likadant popcorn-hår som jag, bara det att hon kammar sitt!" haha.



Svambob Fyrkant (Stina) & jag


Mojje :)

Förresten. Hörde att min blogg inte är lösenordsskyddad längre? Där har vi isåfall anledningen till att statistiken har stigit så mycket under de senaste dagarna. Och jag gillar inte att inte ha kontrollen över vilka som läser, så det ska jag försöka ordna upp igen imorgon. Nu ska jag sova, vill bara ha onsdag! Godnatt ♥ 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haft en bra dag?:)

2009-12-14 @ 14:32:05
URL: http://liborius.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0