Lussebullar, lussekatter, what ever.

Godmorgon!
Äntligen har jag fått sova ut ordentligt. Min förkyldning, hosta och feber gör att jag inte får sova om nätterna. Vill bara att jag ska bli helt frisk snart. Har varit såhär från och till i 4 veckor nu (sen jag tog svin-sprutan!) Vet att det är den jäkelns fel! Bara för det så säger Joakim att jag är den med sämst immunförsvar som han någonsin har träffat :( Buhu, jag vägrar instämma för jag brukar alltid vara frisk som en nötkärna. (?) Nej men det senaste året har ju inte varit det friskaste året i mitt livs historia om man säger så.. Levt ett annorlunda liv än vad jag brukar.

Därför tänkte jag friska upp mig lite genom att baka lussebullar idag. Det är ju det godaste som finns med julen. Med pärlsocker på. Yammi.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0