Pluppar & Buzz

Har haft en effektiv dag idag. Har gjort mycket som jag behövt gjort länge, men som jag bara dragit på hela tiden. En solning hann jag med mitt i allt också. Var nämligen till barnmorskan idag & tog spruta, då jag frågade varför det har ploppat upp "pluppar" i pannan på mig på senaste tiden. Det är inte finnar, men ser nästan ut som det. Lite åt utslags-hållet. Hon svarade att det antagligen är sprutans fel, men att de kommer att försvinna så snart solen tittar fram. Aah men tack för den, tänkte jag. Här sitter jag i -20 grader när det inte ens blivit januari, och du säger att de kommer sitta kvar tills solen kommer fram? Tills man börjar sola? I vår/sommar? Solariet nästa, och de har redan lagt sig ner lite grann faktiskt. Aja hur som helst, nu ska jag snart åka och hämta mamma på jobbet, sen blir det Buzz-kväll hos Eric! Trevligt.

 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0