Hjemme alene

Då var man hjemme alene, ensam hemma, tills kl. blir 17.00. Så vad passar inte bättre än att krypa ner under täcket och se på Ensam hemma, och kanske slummrar till någon minut. Det är fredag! Avkoppling. Eller, jag jobbar ju imorgon med så det kan räknas som att det är torsdag för mig då. Men lördagar brukar vara ganska lugna, och eftersom det nästan inte var några som ringde in idag så lär det ju inte bli flera imorgon. Har räknat med att kanske gå hem imorgon om man blir tillfrågad. Så, ja, kanske kan räkna denna dag som fredag ändå!

Ikväll blir det bio på Colosseum, vi ska se Benjamin Button. Har hört mycket gott om den så ikväll är det jag som får avgöra om jag hört rätt eller inte. Har aldrig gått på just Colosseum, men den ska ha världens största THX-sal.  


Colosseum

Kommentarer
Postat av: Lottapotta

NEEEJ den vill jag också se :( måste ni gå utan mig jämt? vänta lite.. :)

2009-02-20 @ 16:57:02
Postat av: johanna

Benjamin button är jättebra! =)

2009-02-21 @ 18:46:20
URL: http://jobengtsson.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0