Hur skulle jag annars klara av denna dag?

Idag har jag verkligen känt att GUD SÅ SKÖNT ATT INTE BO ENSAM!

Josse har varit min pass-uppare hela dagen då jag har haft världens hodepine, usch. Men tack vare henne mår jag topp igen! Hon har varit och handlat, tryckt i mig huvudvärkstabletter, hällt i mig saft, bäddat ner mig här nere i soffan och nu står hon och lagar mat. Min lilla cookie ; )

Helgen har varit helt okej. Lite melodifestival (såg 5 min av slutet) hemma hos Johanna, gick vidare till Christian och därefter blev det utgång på The Villa. Ser fram emot nästa helg! Då ska Josse och jag till Bodø och vara Postman Pat. En chillhelg med gratis flyg, hotell och sist men inte minst, hotellfrukost! Lön för det offcourse c",)

Nej nu står maten på bordet. Kanske ska må dåligt lite oftare!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Red, red wine.

2009-02-09 @ 20:05:52

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0