Hej på dig John Blund

Ännu en helg har passerat.
I fredags blev det filmkväll hemma hos Frida, Sara & Sara, innehållande en maskin vittvätt såklart! : ) I lördags blev det jobb och fest på kvällen. Det blev en förfest här hos oss till en början, men sen gick vi upp ett etasje och fortsatte festa hos grannarna. Därefter blev det Sirkus, igen. Grymt ställe faktiskt. 3 våningar, alltid proppfullt med människor och bra musik. Vad mer kan man begära? Okej, liiite billigare i baren kanske, men vi brukar inte hänga där så mycket då vi brukar nöja oss med det vi dricker hemma.

Den här veckan kommer endast bestå av jobb. 12.3o-21.o5, dödspasset igen. Men på tisdag kommer lönen och då känns allt mycket lättare! Ska även ta tag i en grej som jag har tänkt länge på.,. återkommer med det.

Nu är det dags att kalla på John Blund, natti ♥


...se, jag har blivit korthårig!

Kommentarer
Postat av: hanna

Men kolla så fin du är :)



Men Elin, jag HATAR Tre. Dom är värdelösa :) Så faktiskt har jag rätt att skriva ett sånt där inlägg ;)

2009-02-04 @ 12:12:24
URL: http://ladystardust.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad glad jag blev av din fina kommentar. Jag saknar dig oxå. Varför träffas vi aldrig?!

2009-02-04 @ 19:17:09
URL: http://liwa.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0