Koser meg ikke

Hej Hei Hallå Hello Hola.
Hær sitter jag på jobbet och koser mig, eller inte. Snacka om att jag har trøttnat på detta nu. Bara tillfællet finns så ska jag sæga upp mig, det ni..

Ja, vad skjer idag då? Jobbar som sagt 5 min till, och det var væl tænkt att Jossis och jag skulle en svæng till Oslo City før att ev. køpa lite sandpapper till våra fina vattenpipemærken i parketten, och andra godsaker som ska køpas. Men nu ær det så att vi ær bjudna på Jokers personalfest istællet! Vi har verkligen kommit på den rætta sidan till våran lilla butik : ) Vi får se hur det blir med det, men de spontana grejerna ær alltid de roligaste! Jag vill.

Någon som har något roligt att berætta såhær på en onsdag kvæll?

Kommentarer
Postat av: sara

rolig och rolig... saknar dig jättemkt :)

2009-02-06 @ 00:25:37
URL: http://sararan.blogg.se/
Postat av: Mamma

rolig och rolig...är äntligen bättre i magsjukan

2009-02-06 @ 09:41:37

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0