En helg med all inclusive

Heia!
Då är helgen över, och det här har varit den absolut bästa helgen på länge! Så himla underbar. Första gången man inte ville komma hem efter ett jobb. När vi satte oss på planet kl 12.4o idag så hängde våra läppar som vissna maskrosor för att vi så gärna ville vara kvar..

Vi tog som sagt planet upp till Bodø i fredags direkt efter jobbet. Allt gick verkligen som på räls. Vi fick allt betalt, redan från start, hämtade Postman Pat på special gods, fick stå i VIP incheckningen, fick specialplatser på flyget och möttes av Bodøs bästa hotell när vi kom fram! Inget kunde bli bättre. All inclusive på hotellet - alltså frukostbuffé, lunch, middag/kvällsmat och spa. Och det utnyttjade vi såklart! Pricken över i't var att vi inte har gjort av med en enda krona på hela helgen.
På lördagen var det någon timmes jobb som gällde, och jag iklädd som Postman Pat måste ha varit den som fick flest kramar på alla hjärtans dag : ) så söta barn. I Bodø ville jag stanna längre!  Det enda (verkligen enda!) som var negativt (om man kan kalla det negativt) är att var man än vände sig så luktade det fisk. Staden/byen låg runt om hamnen & jag kan tänka mig att de flesta försörjer sig på just fisk där. Mysigt på sitt sätt. Synd att inte min kamera fick hänga med..

Nej, efter den här helgen har man verkligen samlat krafter till en ny arbetsvecka som börjar imorgon. Nu blir det SATC och kladdkaka, därefter en liten promenix innan läggdags. • Nattis •




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, vilken härlig helg ni verkar ha haft! Måste ha känt er som riktiga VIP-pers. fast ni fick ju jobba lite förståss. Själv har jag varit på kattutställning.Det var riktigt kul, jättemånga fina katter, över 250 st. Mycket folk trångt o varmt. Bjöd Eric o Piia på taco-paj i lördagskväll. Ha de.

2009-02-16 @ 10:38:10

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0