Vi ses i drömmarnas land

Helgen har varit topp!
I fredags var vi som sagt på bio, Benjamin Button. Sevärd film enligt mig, men kanske lite seg vissa stunder. Med knäna fullproppade med godis & popcorn fick vi platserna bredvid Oslos stortjutare, vilket gjorde att man tappade fokuset på själva känslan i filmen lite. Sorgliga filmer ska man inte se på bio då de inte blir sorgliga längre när halva salongen sitter och snyftar..
 
I lördags var det jobb mellan kl. 10-16 och jag fick en kund som sa att han älskade mig och att om han någon gång skulle få barn så skulle alla dom heta Elin allihop, även om det blev 3 pojkar, hehe. Det första han gjorde när jag sa vad jag hette var att börja sjunga "Drömmen om Elin" och berättade om hur hans syster, som också heter Elin, var den mest vackra kvinnan i världen, efter Sveriges kronprinsessa Madelene. Han avslutade samtalet med: "Vi ses i natt Elin, i drömmarnas land!" Haha, karln var född -63!
På kvällen var det bursdagsparty hos Christian som fyllde 24. Massa trevligt folk och bra stämning, så det blev en lyckad kväll. Kvällen fortsatte in på natten och istället för att följa med de andra hem satt jag kvar i taxin och fortsatte till ett annat ställe, kom hem 11 imorse, har sovit någon timme nu och ligger för tillfället bänkad i soffan med Lotta för lite SATC och är grymt glad över att jag börjar kl. 16.00 imorgon!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, du måste vara trött idag eftersom du kom hem så sent eller tidigt idag. Vilken hårväxt du verkar ha!!!! Det var ju inte länge sen du var ganska korthårig. I alla fall så fyller din farmor år idag, 87-år. Värt att gratta va? Ha de.

2009-02-22 @ 21:33:45
Postat av: hanna

hahaha Drömmen om Elin, vad kul! kankse nåt att satsa på, eller inte ;)

2009-02-23 @ 18:32:15
URL: http://ladystardust.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0