Det finns gränser man aldrig kliver över

Jeg er ikke sint, jeg er bare veldig veldig skuffet
Jag är inte arg, jag är bara väldigt väldigt besviken


Yepp, vad ska man säga mer än det?
Tog ut mig ordentligt på gymmet idag, så nu känner jag mig inte arg längre, utan mest besviken och sviken. Men men, vad kan man göra? Valet är gjort, och det var ett steg över den gränsen man aldrig kliver över. Svikare.

Dags för en myskväll hemma hos Sara & Frida. Vänner betyder allt. Och då menar jag sanna vänner.
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: lotta potta

vad skjer!?!?!?

2009-02-16 @ 19:29:24
Postat av: hanna

Riktigt riktigt illa :(

2009-02-16 @ 19:45:34
URL: http://ladystardust.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0