Den 24 februari

Hei!
Idag är det tisdagen den 24 februari. Och vad är det för speciellt med denna dag då tro?
Jo..

- Det är 2 månader sen det var julafton.
- Det är 10 mån till nästa julafton.
- Det är 19 år & 10 mån kvar tills att jag får fira julafton när jag är 40! :s hjälp..
- Det är fettisdagen! ( buhu, här finns inga semlor :'( )
- För exakt 1 år sedan så hade jag & mina vänner precis blivit friska igen ifrån pesten, puh, det var en hemsk vecka! Samma tidpunkt det här året är jag tokförkyld. Årets sjuk-vecka?
- Sist, men inte minst, det är Lottas födelsedag idag och den ska firas ikväll. Grattis gumms! ♥


Lotta & jag för ca 1 år sen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, gratta Lotta ifrån mej. Det är också 1 månad + 1 dag tills du kommer hem. Synd på semlorna. Vi åt en varsin igår, mums mums, det var gott. Ha de.

2009-02-25 @ 11:30:47

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0