I väntan på helgen

Vem ringde dig senast? Ett nr som jag inte vet vems det är.
Vad har du för bh på dig just nu? En svart med lite bling
Vad har du för trosor på dig just nu? Svarta
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från?
"Nei, hun dro og trene. men hvis det er din kylling så lager jeg spageti og kylling?" Från Glenn.
Vad brukar folk få för intryck dig? Fråga folket!
Har du kallat någon för slampa? Nej, inte på allvar iallafall.
Har du slått någon riktigt hårt? Om inte den gången då jag råkade slå Jeppus i huvudet med en stekpanna - trodde jag - räknas. Jag drömde nämligen, och slog han hårt i huvudet med handen när han så fint låg bredvid mig och snarkade. Stackars!
Använder du parfym? Yes. Men Armani White har ju slutat säljas :( *gråter floder*
Vilka slags killar faller du för?  Det är nog som Josse & jag har kommit fram till: Hon väljer bögar, & jag väljer gangsters, haha.
Vad kollar du på först hos en kille? Klädstilen, frisyren & händerna
Vill du ut och festa nu ? Ja varför inte? Men neeej, chill helg ska det bli!
Vad är klockan? 10.16
Vilken färg har din mobil? Svartgråblå
Vad ska du göra nu? Svara i telefonen så fort den ringer (sitter på jobbet)
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå? Det beror på hur man menar, men njae.
Är du social? Ja, men ibland är det skönt att vara ensamvarg.
Känner du att du orkar med en fråga till? Ja, det är ändå så lugnt på jobbet!
Vad tänker du när du vaknar? Det beror helt på hur mycket klockan är. Oftast är den alldeles för lite & då tänker jag mest: -Skämtarru?!
Kan du gå ut utan smink? Jadå, det funkar.

-------------------------------


Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
Ja

Vad står det i ditt tredje?
Ring Tele2Svar "+4747230000" Antall nye meldinger: 2

...och vem var det ifrån?
Tele2 svar

Smsar ni ofta?
De sms:ar och jag gör som det står, hehe.

Vad står det i ditt 18:e sms?
Nej är det mycket? Vill inte, tror jag vänder i dörren :-( ses snart!

...och det var ifrån?
Sara W

Är han/hon farlig?
Oerhört ;-)

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Puh.. Min vänstra arm, Sobia Hyresvärd,  Andre, Said, Sara, Glenn, Marius, Ramiz, John, Andrea, Christian, Torbjørn, Marcus, Jonas mfl. 

Smsar du ofta?
Ganska ofta.

Hur många sms har du skickat?
Orkar inte räkna, men det är en hel hög.

Hur många mms?
Kan inte skicka mms från mitt norska nr, buhu.

Är du beroende?
Av mms? Nej.

Vem ringde du senast?
Lotta

Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
En bild på en krossad ruta från demostrationen på Karl Johan

Hur många bilder har du på mobilen?
Runt 50 kanske, kasst minne.

Vilken är din favoritbild?
När Dawang sitter fastklistrad i ett träd på Ön!

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
En skjutbar Samsung SGH-U600 med touchknappar, som kan vara väldigt irriterande ibland när man råkar toucha på fel knapp. Poff så är allt borta. + Att det är lätt att råka ringa folk utan att man vet om det. Men annars helt OK mobil. Har haft den ett helt år nu, och det är rekord för att vara mig!


Kommentarer
Postat av: josse

haha, det ær ju i alla fall bra att vi har lite olika smak, så bråkar vi inte om grabbsen ;) hihi

2009-02-13 @ 12:36:46

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0