Ny vecka

Ännu en helg har passerat. Nu för tiden lever jag för helgerna. Vardagarna börjar kännas ganska trista nu faktiskt. Bara jobba, äta, träna, sova. Är det alltså så mina ca 40 år framöver kommer att se ut? Booring. Men som sagt, helgerna gör att man orkar med vardagen ändå.

Finns inte så mycket mer att berätta än att jag är sykt sugen på att ta en sista minuten resa just nu! Krabi?! Någon som följer med? I och för sig har det nästan varit vår här idag, och vad jag såg i min blogg från förra året var det full vår med skinnjacka som klädsel & tygskor redan i mitten av februari, så det är inte långt kvar nu! Inte för att det har varit någon vinter här än men.. nu när julen är över så klagar jag inte!


Kommentarer
Postat av: Mozzzizz

Heey! Kolla in min blogg!

2009-01-12 @ 18:13:16
URL: http://mozzzizz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hallo, stackars dej som bara lever för helgerna. Men så är livet!! Det blir bättre när du växer upp, ha ha. Annars är det väl bra? Här hemma har jag tagit bort julen, o snön är oxå borta. Ha de.

2009-01-13 @ 11:08:35
Postat av: asa

jaa snalla kom hit!! sa mots vi upp och gor thailand osakert. saknar dig!

2009-01-17 @ 15:23:42

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0