Passa på medans du kan

Halla.
Då var fredagen här och stämningen är redan igång. Varje morgon, oavsett hur tidigt vi går upp, så sätter vi på dunkadunka musiken så att man alltid blir festsugen, trots att det bara skulle vara måndag & man egentligen är hur trött som helst. Jag vet att jag har fått klagan på att allt jag skriver ofta handlar om fest, men det gäller att leva livet medans man kan! Snart sitter man där - 3 barnsmamma med hund, volvo och ett huslån på 3 miljoner.. Är man ung & dum så ska man vara ung & dum, och just nu gillar jag det livet väldigt mycket. Alla man umgås med här är precis likadana, så man glider liksom med.

Hur som helst, gick som sagt upp för ca 15 min sedan, och ska nu få i mig lite frukost & fixa till mig och sedan bege mig till jobbet. Dödspasset, 12.3o-21.oo. Men det går alltid bättre när man har något att se fram emot!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo, du har så rätt så rätt, men tre barn o 2millehus!!! Det lät häftigt. Hoppas du får roligare den här helgen, än va du hade förra. Själv så jobbar jag. Ha de.

2009-01-23 @ 16:31:02
Postat av: Anonym

Felskrivet av mej. Det var ännu häftigare 3millehus!!! Tjaba.

2009-01-23 @ 16:33:42
Postat av: Linda

Haha är du säker på det? Hur är det med dig då, när kommer du hem nästa gång? kram

2009-01-24 @ 10:37:02
URL: http://liwa.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0