Lördag i sin vanliga ordning

Aaah, en helt ledig helg! Deilig. Har sovit typ 12 timmar inatt och kom precis hem från gymmet som har öppnat igen efter branden. Vi sprang så benen höll på att lossna vilket gör att man är lite smått skakis nu. Då menar jag mer skakis än vanligt.. De som känner mig vet att mina nerver inte är helt OK. Shaky, that's me.
 
Ikväll blir det utgång. Linnéa har kommit tillbaka hit och hälsat på, hon bor nämligen i Danmark nu. Så ikväll ska vi bli hela gamla gänget samlade hemma hos Marcus. Skoj! Frågan är bara vad man ska ha på sig. Det börjar verkligen bli tomt för fantasi nu. Vet inte hur länge sedan man köpte nya kläder? Anledningen till att vi klarat oss ändå är att vi har 3 garderober att låna kläder ifrån =)





Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, vadå har inget att ha på sej???? Du har ju hur mycket kläder som helst! Jag var in i vålas nya klädaffär idag. Faktiskt väldigt mycket fint. Glatt överaskad. Fina smycken, handväskor o kläder, bra priser. Ha`t så kul i helgen. Ha de.

2009-01-17 @ 18:02:46

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0