SNODD AV HANNA

Gjorde du något 2008 som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade hemifrån till ett annat land och allt vad det nu har innebärt!

Höll du några av dina nyårslöften?

Jag tror inte jag hade några löften.. Eller? Jag hade säkert det traditionella löftet om att sluta äta godis och träna mera, och det vet vi ju alla hur länge det håller :s Inte duktigare än vanligt alltså.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej.


Dog någon som stod dig nära?

Nej, och tur är väl det.

Vilka länder besökte du?

2oo8 var ett resefritt och Nordenrikt år. Sverige & Norge var de enda länder jag besökte. Jag flög i och för sig mer än jag någonsin har gjort.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

En utomlandsresa & lite längre ledighet över sommaren.  

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
10 juni, EM Sverige - Grekland, lätt den roligaste dagen på hela 2oo8!

   

... och för att inte glömma 17 maj!

   

Vad var din största framgång 2008?

Att vara älskad av alla barn genom att vara maskot, haha. Och såklart, att klara mig utan mamma & pappa!

Största misstaget?

Tror inte jag har gjort något rejält misstag förutom att låtit oss blivit lurade på pengar av förra hyresvärden.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, om inte pesten räknas?

Vad spenderade du mest pengar på?
P-boter, haha. Fest & mat.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

100 ggr gladare!

Rikare eller fattigare?
Rikare vissa månader & fattigare andra månader.


Hur tillbringade du julen?

Hemma med mamma, pappa, Eric, Piia, Britt-inger, Victor, Jeppe & Emil =)

Blev du kär i år?
Inte 100 procentigt, men lite halvt olyckligt sådär.


Favoritprogram på TV?

Har knappt kollat på TV, men jag får väl säga Top Model Norge då, eftersom det är det enda TV-program vi följde =)

Bästa boken du läste i år?

Tror inte jag har läst en enda bok faktiskt..

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Kommer faktiskt inte på någonting här..

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner & sambos.

 

Vem saknade du?
Vännerna från Sverige, vovven & missen. Mamma & pappa ibland ; ) thi


De bästa nya människorna du träffade?

2oo8 var det året som jag träffade grymt många nya människor. Jag har nästan lärt känna fler människor under 2oo8 än vad jag har gjort genom hela mitt snart 21 åriga liv! Namn på dem som kan ta åt sig lite extra creed är Lotta, Malin, Marcus, Åsa, Glenn, André, Johanna, Maggie, Sofie, Henrik, Anja, Ida, Klara, Linnea, Lollo, Alan, Marte, Morten, Isaac, & sist men inte minst - TERJE!

  

Bästa sporthändelser 2008?
Em . Sverige/Grekland. SEGER!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, det där var kul att läsa :) Ha de

2009-01-20 @ 11:28:05

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0