Skönt med vardag

Halloi.
Hoppas allt är bra med er. Själv har man en slapp vecka den här veckan, med jobb från o7.5o-12.5o. Jobbar dock lördag också, men nu har jag varit bortskämd med helt lediga helger alldeles för länge..

Ja, vad ska man säga om helgen då? För lite sömn men ack så rolig är de rätta orden.
Josse och jag höll för första gången ihop under heeela helgen! Det ni. Det hör inte till vanligheterna ska jag säga er.
På fredagen blev det utgång på Biblos där vi hamnade mitt uppe i en bursdagsfest, därefter Sirkus & slutligen efterfest på Kampen. Kl. 14.oo i lördags slog det oss att det kanske var dags att gå och lägga sig och sova några timmar innan det var dags att sätta igång med nästa runda. Det var såå nära att vi inte kom ut i lördagskväll, men eftersom vi hade lovat Joker så var det ingen idé att försöka komma undan. Och ut kom vi, och kul hade vi! Men även där kom man i sängs allt för sent/tidigt, så på måndagmorgon kl o6.oo när det var dags att gå upp för jobb igen, då var man i princip stendöd. Som tur var var det väldigt lugnt på jobbet, så när vi fick erbjudande att gå hem så svarade jag JA direkt. Efter en timmes jobb gick jag alltså hem och la mig igen. Somnade direkt och råkade sova enda till kl 16.oo när Josse kom hem från jobbet. Ångest? Nej. Jag behövde all sömn jag kunde få!

Ja, så nu vet vi att vi i princip klarar av att vara vakna en hel helg utan sömn. Applåder, men jag hoppas det inte inte händer igen på ett tag, för hälsans skull, för kul hade vi, och sjuka filmer gjorde vi : ) Men visst är det skönt att det är vardag igen. Träning & jobb högst upp på schemat.  


Kommentarer
Postat av: josse

haha, den här helgen får vi köra i repris ;)

2009-01-27 @ 19:35:32
Postat av: Mamma

Hallo, just en snygg blomma, kan man få ett skott,ha ha. Har vattnet tagit slut i Oslo, finns det bara olja kvar!! Ha de.

2009-01-27 @ 21:21:27
Postat av: susan & tyra

Hejsan!



Om du gillar att läsa bloggar får du gärna följa vår blogg och vårat liv , jag kan garantera ett litet leende innan du lämnar sidan :)

2009-01-28 @ 19:12:50
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: hanna

Men sov kvinna för faaaaan :)

2009-01-29 @ 00:06:49
URL: http://ladystardust.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0