När en dörr stängs..

När en dörr stängs, öppnas tusen nya.

Inte lätt att tänka så just nu, men det ligger nog någonting i det. Nej, helgen slutade inge bra men som tur är har jag mina fina flickor här hemma. Känslan av att komma hem till världens bästa vän som tröstade mig till sömns gjorde att jag trots allt kände mig tryggare än någonsin. Men egentligen, vad hade jag förväntat mig? Jag får inte låta mig luras av ord. Det är trots allt bara ord. Trist bara att det inte är bara jag som drabbas.. Jag är bara inte stark nog att kunna ändra på dig, och då funkar det helt enkelt inte... Dags att inse det nu Elin, efter 1 år borde jag veta bättre!  


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo du får pigga upp dej med att ringa till Eric idag, för han fyller 28 år idag.

2009-01-20 @ 11:30:25

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0