Både blondin & norrman, kan man bli mer mobbad?

Okej, imorgon ska jag gå till jobbet. Fireflye'n ass ; )

Det blir en kort vecka. Jobb torsdag och fredag. Och på fredag har vi en avtale att gå ut med Joker-gutten, så det kan bli kul. Han (vet inte vad han heter än..) sitter alltid i kassan när Josse & jag kommer in och handlar, och nu har vi börjat få gratis påsar! Så vid det här lagret borde han veta exakt vad vi äter på en dag, vad vi dricker, hur många tuggummin om dagen vi tuggar och hur länge vårat toapapper räcker. Så nu har vi tagit ur fingret ur arslet och bestämt att vi ska festa på fredag! Han jobbar till 24.oo men ska ta upp flaskan bakom kassan när butiken är tom på folk, haha.

Annars då? Just nu sitter jag och lyssnar på (tar emot?) blondinskämt på msn. Hmm.. Känner mig lite underlägsen när jag fick kommentaren efter den första historien:

___ säger:

En lastbilschafför stannar vid ett röd ljus, när en bil glider upp jämsides. En blondin springer ut och knackar på chafförens ruta och han vevar ner, och hon utbrister -"Hej, jag heter Linda och din last läcker ut!" Chauffören bara skakar på skallen och kör vidare. Samma procedur upprepas 2 ggr till så chaffisen tänkte "Nu jävlar ska hon få!", så vid sista ljuset så blev de rött igen och han stannade och drog i handbromsen & sprang över till blondinens ruta och knackade på. Hon vevade ner ivrigt och han säger -"Hej, jag heter Mats och de är mitten av januari och kör sandbil"
elpelin säger: (typ 2 min senare)

Haha så dålig! Ärligt talat så var jag tvungen o läsa den 2 ggr, för jag trodde först inte du var klar med den, haha.

___ säger:

Hahaha, du är rökt! Både blondin & norrman, illa Elin, illa! 



Därefter kom den här:

___säger:

En brunett och en blondin gick efter vägen och plötsligt utbrister brunetten: kolla en död fågel! Blondinen stirrar upp i luften och frågar: vart då?

___ säger:

Lär jag skriva " haha" så du fattar att den är slut?

elpelin säger:

Hahaha..... nörd


MEN, sen kom jag faktiskt med ett bättre svar (& mer sant) än orginalet:
 

___säger:

Vet du varför en blondins hjärna är dyrare om man ska göra en hjärntransplantation?
___ säger:

För att den är oanvänd! Ha ha ha

elpelin säger:
Neeej, för att den är gjord av guld, & guld är dyrare än kroppsmassa!
 Ha!


HIGH FIVE!

 


Nej, nu kommer Josse hem snart, så nu ska jag säga hejdå till knäppot och gå våran dagliga runda till Joker istället =)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0