En jobbfri jobbardag

Jahapp, då har man "jobbat" ut den här måndagen också då. Gick väldigt snabbt måste jag säga, KAN bero på att kl. bara är 11.oo och att jag kom hem för 1 timme sedan! Jag fick åka med Ola & Lisa idag, ut till en nybyggd villa där vi skulle städa bort byggstöv, men när vi kom dit visade det sig att ena rummet inte var färdigbyggt än, så vi kunde helt enket inte börja städa där utan ska göra det nästa vecka när rummet är klart. Vi ringde projektledaren som i sin tur bad om ursäkt för att han inte tagit reda på det tidigare och sa åt oss att ta en tidig måndag istället. Inte helt fel! Så nu sitter jag här hemma i myskläder och ser pengarna rulla in i 5 timmar till : ) Så istället för att jobba borta tänkte jag jobba lite hemma genom att tvätta, baka bröd, göra upp en budget & ge fåglarna mat (ja, det stod fågelmat på köksbänken av någon anledning så varför inte skämma bort dem lite när jag själv känner mig ganska bortskämd, hihi) En liten gymrunda kanske jag också hinner med innan kl. blir 16.oo då jag egentligen ska sluta jobba. That's my day!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag vill ha ditt jobb! Gud vad skönt att sluta kl 10 och få ändå betalt till 16, jag är avundsjuk, men gud vad både du och josse är värda det! :D

2009-03-09 @ 15:21:53
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken härlig start på veckan!!

2009-03-09 @ 16:23:35
Postat av: Anonym

har du gett bort min fågelmat?!?! hoppas du såg till att det var duvorna som fick den och inte alla fiskmåsarna..

2009-03-09 @ 22:04:59
Postat av: ALICIA - shopping & foto

kolla gärna min blogg om du har lust =)

2009-03-09 @ 22:34:18
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0