Jag är kär

Jag är överlycklig. Jag har blivit kär. Jag har hittat min drömprins! Och äntligen vet jag vad han heter. Rasen alltså!

Igår när jag & min Josefine stod och väntade på t-banan påväg hem från OsloCity så kom den en kille med precis den lilla hunden som jag har letat efter. Jag har seriöst gått igenom hela hundregistret, från a-ö, för att komma på vad rasen kan heta, utan resultat. Gav nästan upp hoppet och tänkte att det måste ha varit en blandras då, och därmed omöjligt att få tag i. Men icke sa nicke! Ibland lönar det sig att skämma ut sig lite för att få reda på var min blivande lilla bebis finns : ) Tack Josse ♥ Nu steg min livsgnistra, och jag har någonting stort att se fram emot!



Alltså, jag smälter...

Kommentarer
Postat av: josse

så lite så min lilla elin <3 man får væl stælla upp før sin sjælvfrænde! ;)

2009-03-12 @ 19:34:15
Postat av: Mamma

Oh, gud så söt!!! Vad är det för ras?

2009-03-12 @ 19:45:42
Postat av: hanna

MEN GUD SÅ DÖR DÅ :D köper du en sådan kommer jag flytta in hos dig!

2009-03-13 @ 13:08:36
URL: http://ladystardust.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0