Saturday morning, and who's gonna play with me?

God morgon sunshines!
Sitter och äter lite gröt och lyssnar på NRK Mp3-radio för att komma igång. Måste ha musik på morgonen för att vakna till ordentligt. Och enligt mig är NRK Mp3 den absolut bästa radiokanalen! Något som borde finnas i Sverige..
Aja, hur som helst ska jag iväg till gymmet nu så fort den 4:e tvättrundan är klar. Tänk, 4 maskiner har vi tvättat och högen är fortfarande upp till taket! Märker ingen skillnad förutom att det hänger kläder i hela lägneheten. Vilket enormt innehåll i garderoben vi kommer få!
I kväll står Josse och jag på gästlistan till Stravinsky, och det ska bli kul att prova på det stället. Får se om vi får med oss några andra, annars blir det nog en buskväll för oss där. Vi brukar ha som roligast när vi går ensamma konstigt nog, haha snacka om osociala! Men på något konstigt vis är det bara då vi lyckas hålla ihop. Men vågar man köpa vin till ikväll tro? Jag mår alltid som bäst på kvällen av vin, men som döden dagen efter. Men förra gången när vi firade Lottas födelsedag så blev det alltför mycket vin hela kvällen, men mådde som Gud dagen efter. Vi får välla se..


Dags för Fitness Xpress!
 


Kommentarer
Postat av: josse

eeey! hær sitter jag på Viasat och chillar ;) oooj vad jag længtar till ikvæll, så skoj vi ska ha det, en riktig liten buskvæll låter perfekt! :D

2009-03-07 @ 13:03:23
Postat av: Mamma

Hej hej, är hemma på timmar,jobbar till 9 ikväll. Pappa har åkt upp till martin o jenny. Han ska vara barnvakt själv åt enya o douglas ikväll, hä hä. Hoppas det går bra. Vilken klädgarderob ni måste ha!! Ha de.

2009-03-07 @ 15:20:23

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0