Sunglasses

Okej, jag hann inte alls vara så effektiv som jag hade planerat att vara nu innan klockan blev 16. Marcus kom förbi med Kaktuz (en vovve som Marcus är hundvakt åt) så det blev lite skitsnack och en promenad istället. Har inte träffat Marcus på länge nu så det var kul att se han, även hunden! Är så himla sugen på hund nu så ni förstår inte. Dock vill jag inte ha en pitbull/boxer som Kaktuz, för ni vet att jag gillar tussar : ) Har sett en skitsöt liten lurvig, brun sak, som ser precis ut som en nallebjörn. Men kan inte komma på vad det kan vara för ras.. Lite större & mycket lurvigare än en chihuahua, precis lagom storlek och världens mysigaste att ha i sängen!

Förresten, från det ena till det andra, så ska jag slänga iväg en beställning på några av dessa coola solbrillor. Vilka?


Kommentarer
Postat av: Marie Larsson

de gula!

2009-03-09 @ 17:09:44
Postat av: Anonym

Ja, jag kommer vara kvar där till 27:e April tror jag det blir, beror lite på min far när han kan hämta oss :) Börjar också få lite ångest, fick börja coacha, men rök direkt på en kallibrering för jag glömde fråga om AG, ofta det har något med coachning och göra, haha. Aja, sån är det. Min syster kommer på torsdag och är här till Söndag :D dudå?

2009-03-09 @ 21:15:35
Postat av: Johanna

Ja, jag kommer vara kvar där till 27:e April tror jag det blir, beror lite på min far när han kan hämta oss :) Börjar också få lite ångest, fick börja coacha, men rök direkt på en kallibrering för jag glömde fråga om AG, ofta det har något med coachning och göra, haha. Aja, sån är det. Min syster kommer på torsdag och är här till Söndag :D dudå?

2009-03-09 @ 21:15:41
Postat av: Johanna

Jo jag är kvar där :P Blir fram till 27:e april troligtvis, lite beroende på när min far kan hämta oss - ush känns sorligt att lämna oslo! Trivs så bra här ju. Yeye. Till helgen kommer min syster, så vi ska till holmenkollen, shoppa och gå till frognerparken. Melodifestivalen med ofc! Dudå?

2009-03-09 @ 21:17:17
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

De rosa tycker jag är fina

2009-03-10 @ 09:40:39
Postat av: sara

de längst upp till vänster :) asballa, vilken sida haru hittat dom här på,? puss på dig älskling

2009-03-10 @ 23:32:58
URL: http://sararan.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0