Vitt så långt en Svenskjävel kan se

Endelig måndag!
Eller? Jo, den här måndagen har faktiskt gått väldigt bra. Var sjukt trött imorse då jag har sovit max 2 timmar i natt, men direkt när jag väl började jobba gick det greit. Jag fick vara lite "chef" idag och fick allt ansvar, vilket kändes lite väl tidigt efter bara 2 veckor! Men det gick bra det. Kommer nämligen jobba med en kille som heter Tom, som också har jobbat där lika kort tid som mig, men som aldrig har gjort det arbetet som vi får göra den här veckan. Befinner oss i en skitfin loftlägenhet (har aldrig sett en så fin & fräch förr) där ALLT är vitmålat. Tak, väggar och golv. Och kan ni gissa vad möblerna är för färg? Vita såklart.. Iallafall så har familjen som bor där nyligen köpt en ny öppen spis, som såklart hade puffat ut rök över hela lägenheten, så det är sot överallt. Det tar vi nu bort och snacka om att man blir snöblind! Haha, Tom som aldrig har hållt i en torktrasa förut passade väldigt bra bakom moppen! Svenskjävel var det ordet jag hörde mest under dagen :p Nej men det har varit en rolig dag och såhär kommer det väl fortsätta hela veckan. Imorgon får jag sovmorgon. Blir upphämtad här halv nio!

Annars vet jag faktiskt inte vad jag ska göra idag. Vill egentligen ta en powernap, men jag vet att jag kommer bli segare än en zombie om jag råkar sova för länge, som jag alltid gör. Egentligen vill jag träna, men mina träningshörlurar till Ipoden har gått sönder, och jag kan inte träna utan musik. Egentligen vill jag ut och shoppa, men jag måste hålla i mina pengar nu tills jag kommer tillbaka från Sverige. Har ju lite saker att ordna där! Det får väl helt enkelt bli en promenad lite senare ikväll då. Kanske går förbi Marcus för att se hur det går med hans rivmärken =/

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0