Mysdag

Åå, idag har det varit underbart väder! Våren står rätt bak hörnet nu : )  Verkar som att det ska bli fint väder hela veckan, så nu borde all snö smälta. Det har inte varit så här mycket snö i Oslo på 50 år sades det på radion. Men nu är den snart helt borta!
Annars idag har det varit min & Josses dag. Hon har ju jobbat dubbelt i snart 3 veckor nu, så jag har mest bara sett henne bredvid mig i sängen på morgonen och kvällen eftersom vi knappt har setts mer än när vi sover. Men idag var hon ledig efter kl 16.oo, så då tog vi en runda på stan & gick tillslut på spontan bio. Vi tog den första tillgängliga bion, så det blev Patrik 1,5. Helt OK film, lite smårolig sådär. Roligast var att se alla killar i salongen som började vrida på sig, skruvade lite extra på läskflaskan & började gräva ovanligt mycket i godispåsen då de mysiga bög-scenerna kom fram, haha.
Nu ska jag se klart på Paradise Hotel och sen kryper jag till kojs!
Natta ♥


Enyas & min fot i somras

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det här tycker jag är en härlig bild

2009-03-18 @ 19:28:31

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0