Sömntuta

Åh vad jag är trött! Jag skulle ta en powernap efter pannkakorna, men råkade sova 1½ timme och vaknade för 2 timmar sen när Lotta kom hem, stängde ögonen igen...

... och vaknade nu! Så nu är jag sjukt trött & seg istället. Man ska inte sova längre än 10-30 min, annars blir effekten bara den motsatta än vad man har räknat med och de har jag bevisat nu, igen. Nu tvingar jag mig själv att ladda upp Ipoden så ska jag ta en promenad för att vakna till, därefter kan jag gå hem och sova igen om jag vill. Om jag kan rättare sagt. 

Annars har dagen idag varit mycket bra. Det har varit en riktig vårdag, så under varje paus (det har blivit några styckna) satt vi ute uppe på taket och solade. Men det har varit mycket slit idag igen också (därför jag är så trött!), men nu är det värsta över. Har träningsvärk sen igår, vilket delvis kan bero på att Lotta och jag gick till Töyenbadet igår och simmade i 1 timme. Det var skönt! Men simmning måste väl vara den absolut tråkigaste sporten in the hole world? 
Nåja, på med hörlurarna så går vi!    



Smygpapparazi när Josse & jag sover som bäst!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0