Kvar återstår bara 2 jobb

Då har man ett heltidsjobb & ett deltidsjobb. Började kännas lite för mycket med 3 jobb där ett tag, men nu är det över! Igår slutade jag alltså på Viasat, och det var en riktig befrielse! Skönast var att det allra sista samtalet jag hade var från en sur kund som tyckte att jag skulle senda han en ny mottakare på en gång, annars miste vi han som kund! Oh nej, vad jag brydde mig ; ) hähä. Dock var det inte lika kul att säga hejdå till mina underbara kollegor, men vadå, vi ses ju igen! Vi bor för sjutton i samma stad! Man vet aldrig vad som väntar bakom nästa hörn.
Det bästa med det nya jobbet, förutom att det är väldigt fritt, är ju att man alltid får betalt för 8 timmar, oavsett hur tidigt man får sluta. Jag har inte kommit hem efter kl 14 någon dag den här veckan, men får oavsett betalt fram till 16! Sen om man jobbar längre än till 16 får man självklart OB. Jag gillart. Nu måste jag bli duktig på att spara pengar, det har jag verkligen varit värdelös på. Och jag har ju lovat mig själv att jag inte tänker flytta härifrån förrän mitt sparkonto är proppat. Något sånt iallafall.. Men jag har så mycket som jag vill köpa så jag vet inte hur jag ska lägga upp det här.

Nej, nu får russin & Kvällsro-te avsluta denna onsdag. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo där, skönt att du har slutat på Viasat nu då. Annars har det blivit för mycket för dej. Stackars josse hur ska hon orka? Ha de.

2009-03-04 @ 22:03:23
Postat av: Linda

Hur orkade du med 3 jobb är du galen?! Är allt bra annars då? kram

2009-03-05 @ 13:50:44
URL: http://liwa.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0