Mysig dag

Då var det torsdag, and what a lovely day.
Vi blev färdiga på jobbet tidigt, så jag kom hem vid 15. Satt ute i solen med Josse och åt när jag kom hem, och följde med henne på t-banan när hon skulle till jobbet. Tänkte att jag skulle gå en liten runda på Kalle Johan och köpa den där fina tröjan som jag har gått och tänkt på de senaste dagarna. Sagt och gjort, nu är den min! Var meningen att jag skulle gå hem efter köpet, men istället mötte jag upp Glenn som har fått jobb på ett bygge mitt i centrum. (Är så glad för hans skull!!) Gick och köpte kaffe, gick till XXL och hälsade på Lotta. Hur kommer det sig att en sportbutik inte har springhörlurar!? Fick gå runt i halva stan för att hitta ett par rimliga. Efter värkande fötter och några timmars strosande satte vi oss ner och åt glass tills vi höll på somna. : ) Kul att träffa honom igen iallafall, min lilla norrbagge. När jag kom hem var jag tvungen att prova hörlurarna, så jag sprang faktiskt till solariet på Carl Berner, som sög! Fick inge färg alls. Men hörlurarna var bra!
Aja, nog babblat. Imorgon är det en intervju som gäller, och så har Josse och jag ledigt från jobb no1, och ska jobba med jobb no2 (alltså som maskot) istället. Så imorgon och på lördag är det Byggare Bob & Mumin som gäller! Ska bli kos.  




   


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha de bra i helgen

2009-03-20 @ 08:28:36

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0