Hemmafru

Ey, det är fredag och snacka om att jag har helgkänsla! Det är precis som när man var mindre och gick i skolan, och att: Ja det är fredag, och jag är ledig en hel helg! Nu för tiden har det mera varit: Jaha, nu är det fredag och imorgon är det jobb, så nja, det känns mer som torsdag.. Men nu så! Jag älskar heltid, 8-16 jobb. 

Och vet ni vad jag ska göra denna fredag? Jag ska tvätta! :D Och jag är ärligt helt överlycklig över det! Har ju inte haft tvättmaskin på över 3 månader, så vi har fått springa runt halva stan för att tvätta hos vänner, men det har ju inte hänt så ofta eftersom det tar sådan tid. Man går liksom inte dit, och hem emellan, utan man stannar ju såklart där undertiden maskinen tvättar, så det tar ju alltid minst 3 timmar innan man kommer hem igen. Och sånt finns det inte alltid ork eller tid till, men nu, idag ska vi få våran egna nya tvättmaskin hemlevererad & installerad och det ska bli så himla skönt! (Har en tvätthög som når upp till taket.) Så idag ska jag ägna hela min lediga tid åt att tvätta och städa, och det känns inte det minsta tråkigt. Får se senare ikväll om jag hänger på Mia, en härlig tjej jag jobbar med, ut, eller om jag helt enkelt stannar hemma och väntar tills imorgon.. Time will tell. Är ju faktiskt ganska trött efter den här veckan så lite chill skulle inte skada. Powernapen som Mia och jag tog på jobbet hemma i en kunds säng hjälpte inte så mycket, hehe. Men vi var ju tvungna att prova, det var ju en hästens!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0