Receptions-chill idag

Hei.
Då var man tillbaka i kära Oslo igen då. Kom tillbaka igår, och har haft som något slags jetlag sen dess. Har mått illa, varit äckligt trött och allmänt seg. I morse fick jag inte ens i mig nå frukost, och det är inte likt mig. Men nu under dagen har det sakta men säkert börjat gå tillbaka till det normala igen, och får hoppas att det håller sig!

Just nu sitter jag på jobbet. Sitter i reception idag på ISS Facility Service och har nästan all tid i världen på att skriva detta inlägg. Jag diggar receptionsjobb! Det finns nog inget slappare jobb med bra betalt, men det finns risk för att det blir lite långtråkigt i längden. Här är däremot alla üpertrevliga, och det är lite mer trafik än vad det har varit tidigare, så här trivs jag bra. Har fått en sopgubbe (kille) -vän som springer ut & in här hela tiden, som tror att han är svensk bara för att han har varit i Uppsala 2 ggr : ) norrmän norrmän..

Annars har jag haft en väldigt bra tid hemma i Sverige. Har inte alls varit lika stressigt och lika många "måsten" som det har varit förr. Skönt att komma hem och bara ta det lugnt. Men jag hann ju med den obligatoriska utgången på lördagen också, vilket var kul! Kul att träffa goa girls & gamla vänner. Dock saknade jag min bussyster!

En timme kvar nu, sen far jag hem till Josse så får vi se vad vi finner på för skoj idag!

Kommentarer
Postat av: sara

så jävla tråkigt att ja inte kunde komma hem och busa med dig!!! saknar dig verkligen jättemycket, har mmsbilden hanna skickade till mig som bakgrundsbild på mobilen så jag inte glömmer bort hur du ser ut ;) kommer du hem över valborg tror du, om inte kommer jag över en helg när jag kommer hem om jag inte fått något jobb. har du några planer för sommaren? massa kärlek bussyster!

2009-03-31 @ 20:44:59
URL: http://sararan.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se



Läs gärna min blogg!



Tipsar om massor utav saker

Smink

Skönhet

Mode



Diskuterar ämnen.



Dagliga uppdateringar med bilder!



www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

2009-03-31 @ 20:47:44

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0