Oslo är litet

Hej hopp, gummi... propp.
Jag har sagt det förr, och säger det igen: Då var helgen slut och den har varit super!

I lördags sov Josse och jag enda fram till kl 12 och hade alltså fått sova ut ordentligt. Efter frukosten gick vi ner på stan en sväng, mötte upp Sara och gick till ett jätte mysigt café, Ett Glas. Där åt jag världens godaste skagensallad. Sen var det bara att bege sig hemmåt för att fixa iordning sig lite. Blev bjudna till Jenny & Stina på förfest. Gick dit, träffade en person jag aldrig kunde tänka vara där. Gick vidare till Blå med Marcus & Marius. Den första jag ser vid garderoben var också en person som jag aldrig kunde tänka mig vara där. Herregud, börjar Oslo bli litet? Gick hemmåt, startade ett bråk med både slag & blod. Vilka idioter det finns! Ja ni, kvällen var mest konstig, men ändå riktigt kul!
Idag är jag en klubbad säl, men har suttit ute i solen med bara linne & glajjor, och ätit glass och godis. Nu hoppas jag verkligen att den riktiga våren är här!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0