Positiv energi

Skepp och hoj, här vare skoj!
Har som sagt varit underbart väder ute idag och som alla andra har jag varit på topphumör. Alla sprider verkligen sin energi runt omkring sig så fort våren kommer. Såhär glada borde alla vara, alltid! På jobbet gick det mer än bra. Hade pause ute i solen nästan halva dagen. På lunchen var det bara Tom och jag som åt där, så vi satt på balkongen i lä, råkade blunda till lite och vaknade helt plötsligt av att Tom pickade till mig i sidan. Båda hade somnat, och sovit i en halvtimme, haha. Oops. Tur att ingen såg oss. Vi är som två småsyskon som jävlas och busar hela tiden :P Men det är det som gör vardagarna lite mer spännande bland de där gammelstruttarna som vi jobbar med!

Som sagt, jag var på väldigt bra humör idag, men så fort jag kom hem och såg att en person verkligen bara skiter i vad jag säger så blev jag på sämre humör. Men, han fick inte förstöra min kväll. Därför gjorde jag i ordning en stor god sallad, tog en rejäl springtur och sprang bort irritationen så nu är jag tillbaka på ruta ett igen! Motion ger verkligen positiv energi. Det borde flera bitterhögar pröva på ; ) Idag är det förresten 1 vecka kvar tills jag kommer hem och det ser jag verkligen fram emot!




 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har så rätt så rätt. Har du skickat kort till mormor?

2009-03-19 @ 14:45:23

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0