We used to be friends

Jag känner mig som ett barn på julafton nu när jag sitter och hör tvättmaskinen jobba där uppe! Tänk att så lite krävs för att man ska bli så glad. Jag har även lovat bort ett boende här i lägenheten till killarna som levererade tvättmaskinen. De tyckte att lägenheten var så fin och ville flytta in direkt :p Nej men allvarligt trodde jag aldrig att den här dagen skulle komma, då vi kan tvätta våra egna kläder i våran egna lägenhet, lovely.

Men hallå.. Nu har jag faktiskt tröttnat på att vara själv hemma. Josse kommer inte hem förrän kl 21.oo, hela 2 timmar kvar. Ska jag gå ner till Grönland till Mia? Eller ska jag bara gå till Joker och prata lite? Man blir ju scitzo av att vara själv nuförtiden. Ja, lite mat & prat på Joker låter bra. Kanske ska köpa nytt sköljmedel också! Jippi!



A long time ago, We used to be friends but I haven't thought of you lately at all. Come on now honey, Bring it on bring it on yeah. Just remember me when we used to be friends.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo vad skönt för er, äntligen!!!!

2009-03-06 @ 22:51:30
Postat av: lovisa

http://www.lovisafrick.blogg.se

2009-03-06 @ 22:58:29
URL: http://lovisafrick.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0