Det finns ljus där ute i mörkret

Tack vare alla fina personer med goda ord har jag nu kommit på lite bättre tankar. Jag vet att det alltid kommer regn efter solsken och solsken efter regn, men vissa gånger är det svårt att tänka så. De här människorna ska inte få finnas i mitt liv och de ska inte få ta min energi ifrån mig. Hur svårt det än kommer att vara så vet jag att så fort mina vänner flyttar ut därifrån så ska jag bara stänga av allt som har med dem att göra. Och dessutom har de ingen rätt att ge mig besöksförbud eftersom jag inte har gjort något dumt, och att alla de andra vill att jag ska komma dit. Så ikväll ska jag gå dit och se på Bonde söker fru with my lovely friends!

Ett ljus kanske tänds i januari. Håller tummarna!

Ett annat ljus tänds redan imorgon. Winnerbäck spelar på Oslo Spektrum, och jag & Lotta har biljetterna! Han har ju ställt in alla konserter i Norge än så länge pga svininfluensa, men den första kommer att spelas imorgon, här i Oslo. Åååh. Han är den enda och den riktige Gud jag någonsin kommer att tro på. Hoppas iaf att han spelar Järnvägsspår från den nya skivan. Han har ju en tendens att inte spela nya låtar när han är i Oslo. Då brukar det bara vara gamla godingar som alla, både svenskar & norskar, kan sjunga med i.

Nej, nu ska vi kolla på film här hemma. Alla är hemma och har sjukstuga. Jag höll på dö igår när jag jobbade från kl 13-23 på ett lager. Stod och packade kosntant i 10 timmar, med endast 30 min pause. Med min feberkänsla, onda hals och hosta. Ingen bra kombination. Så idag är jag hemma från jobbet ihopp om att inte bli värre till helgen, då Josse & jag ska till Lillehammer och jobba.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, ha´t så jättemysigt ikväll på Winnerbäck. Ta det lite lugnt med sången, så du inte är jättehes i morgon. Idag är det vitt ute i våla. Mysigt mysigt. Kör försiktigt till Lillehammer, det börjar bli lite halka ute efter vägarna. Ha de bäst.

2009-11-12 @ 09:29:44

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0