Jag vill ha en klonad Elin

Ja, då var det dags igen. Imorgon tar jag bussen och flyttar hem till Sverige, igen. Känner mig mest nere idag för att jag både vill och inte vill åka härifrån. Det blir på ett sätt jobbigt & dystert att komma hem av olika skäl, men samtidigt ska det bli så otroligt skönt och mysigt. December ska bli en lugn och mysig månad då jag bara ska ta det lugnt hemma med familjen & djuren, träffa vänner, köpa julklappar, gå upp och se på julkalendern med en kopp te i handen för att sedan gå och lägga mig igen, så ska jag jobba med maskot (bla i Luleå, Umeå, Eskilstuna, Örebro & Gävle) & på Kalas vilket jag båda tycker att askul. Sen får jag nog besök i minst en vecka, får fira jul med släkten och fira nyår på obestämd plats. Så det ska nog bli bra ändå. Ska bara se till att ingen ska få trycka ner mig, och jag ska bara umgås med dem som jag tycker om och tycker om mig tillbaka.
 
Sen om jag inte får ett heltidsjobb till januari så att jag kan fixa min egna lägenhet, så tänker jag åka tillbaka hit igen den 4:e jan och fortsätta mitt jobb på laboratoriet. Har egentligen redan sagt ja till det, men man kan ju alltid ändra sig isåfall.. Men Oslo är inte nedlagt än tror jag!

Ser iallafall fram emot att få komma hem & jobba med detta härliga gäng igen!:



Kommentarer
Postat av: josse

Jag saknar dig redan <3

2009-12-01 @ 08:36:28
Postat av: Mamma

Hallo hallo. Tänkte bara säga att det är skönt att du kommer hem ett tag. Välkommen hem!!

2009-12-01 @ 11:12:49
Postat av: Sara

Good to have you back :) Kommer du till Julia på lördag? Pusspuss

2009-12-01 @ 22:00:41

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0