I stay strong

Har tänkt skriva här många gånger, men så fort jag fått upp denna "Nytt inlägg"-sida har jag inte fått fram ett ord.
Känner mig tom, arg, ledsen och mållös, men ändå glad, stark och förväntansfull. Jag vet att december kommer bli den bästa december hittils, och därför känns dagarna värdefulla - eftersom det är en dag närmare december.

Tre saker som är värda att ta upp ikväll är:
1. Min bror Martin fyller år idag, och mitt brorsbarn Enya imorgon! ♥ (har prövat ringt er men mob är knäpp)
2. Mia har räddat mitt liv för ett tag ♥
3. Jag längtar tills på fredag för då kommer min boo! ♥
4. ...och det enda negativa är att det är någon här som har läckt en jäkla massa lösenord för min blogg, ajabaja . . .


 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hej. Äntligen ett livstecken ifrån dej. Bra att du kommer ihåg storebrors födelsedag, men Enya fyller 2 år den 8 november. Kul att han kommer o hälsar på, din Boo. Jag har inte läckt lösenord. Tur att det snälla människor som Mia, lotta o josse förståss. På söndag är det fars-dag. Ha de.

2009-11-03 @ 13:55:51

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0