Min ungdom kommer aldrig igen, jag har för mycket förstånd att förlora än, så jag lovar dig inget min käraste vän. Det är ett kort liv.

Nu sitter jag här och dricker rödvin i en plastmugg från IKEA och lyssnar på Winnerbäck i hörlurarna, medan Mikael aka Bullen sitter med sina hörlurar i sina öron. Fråga mig inte vad han lyssnar på! Om 2 timmar är det alltså dags, och jag ska väl hooka upp med Lotta om inte allt för lång tid och dricka lite mer vin. Man gungar mycket bättre när man har lite rödtjut i blodet :) Men som sagt, ska vara lite försiktig att skrika/sjunga eftersom min hals, hosta & kroppstemperatur inte alls är under kontroll. Är iallafall stolt att jag klarade av att jobba idag (var sjukanmäld igår..)

Dags att göra iordning sig!


Lars Winnerbäck på Oslo Spektrum ikväll kl 20.00
Jag kommer vara i dvala ♥



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tjolahopp, hoppas ni hade en "magisk" kväll igår. Själv var jag till tandläkaren o lagade en fyllning som jag tappat. Men det var "kul" för jag behövde inte betala något. Tack vare försäkringen. Ha en bra helg. Jag har också jobbarhelg. Ha de bäst.

2009-11-13 @ 12:04:38

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0