All these things I have done

Kom hem runt 06.00, vaknade 10.30 av att jag grät och hade The Killers - All these thing I have done på hjärnan. Sen dess har jag inte kunnat somna om, så nu sitter jag och äter frukost & kikar lite på tv. Anledningen till att jag grät var för att jag hade en sådan hemsk, verklig mardröm. Jag jobbade. Stämningen var på topp! Det var så mycket folk och alla var glada & fulla. Plötsligt hörs ett skott och allt runt omkring blev knäpptyst. Då kommer en av vakterna springandes och skriker att Jannice & Catta har blivit skjutna av någon i kön. Då går jag mot utgången och ser all personal kommer gråtandes mot mig. Utanför var det fullt med blod och man ser tjejerna föras på bår in i en ambulans, och de säger att de avled på en gång efter skottet. ÅÅÅÅH, jag blev så rädd för mitt egna jobb och blev så ledsen. Såg de goa, glada tjejerna framför mig som nu inte var vid liv. Det värsta var att en av vakterna sa till mig: "Elin, du får passa dig för sånt här, för det här har hänt fler än en gång.."

Nu kommer jag inte våga jobba mera! Grunden till att jag drömde om det här är nog för att en av vakterna  faktiskt blev hotade till livet igår av en i kön. Vilka idioter det finns. Och jag fick torka bort massa blod. Där har vi förklaringen! Blev otroligt glad när jag vaknade iallafall, men ändå lite rädd...



Jag på jobbet igår


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0