Ändrade planer

God morgon, god morgon.

I natt har jag sovit i omgångar. Mina arbetskollegor på Kalas var nog ute i går, för hela natten har det hållt på ringt. Så vid 06 imorse fick jag nog och stängde av mobilen. Stör inte den björn som sover :) Kul att de flesta verkar må piss idag, moaha.

Annars har morgonen börjat rätt dramatiskt. Eller oplanerad kanske är mer passande ord. De ringde från Norge (som också störde min skönhetssömn på den norska mobilen som inte var avstängd) och sa att de hade ett fint jobb till mig f.r.o.m måndag. Jag som egentligen hade planerat att åka tillbaka nästa måndag ändå, bara för att hinna med Kalas på onsdag & Scooby Doo i Valbo på lördag. Min brors barn skulle dit och kolla då, så då ville jag gärna vara där och få ta kort med dem som ett fint minne. Men det kommer flera chanser!! Så nu har jag fått ringa hit och dit för att få ordna "tjänstledigt" från både Kalas och Junior Productions, vilket gick hur bra som helst! Bara jag lovade att jag skulle komma tillbaka :) 

Så då åker jag alltså tillbaka till Oslo på söndag, och börjar jobba på måndag och kommer att stanna där till i slutet av november/början på december. Wiiho, precis vad jag behöver just nu!


Så får jag lite kärlek av denna unga dam & de andra flickorna :)


Kommentarer
Postat av: josse

JAAAAAAAA :) <3

2009-10-23 @ 14:11:29

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0