Don't you let me go tonight

Hej där ute.
Ligger här med ett glas varm mjölk med honung i, har Jeppus på mina fötter och Lykke Li på Spotify. Att jag hör regnet utanför gör att det knappt kan bli en mysigare avslutning på denna dag, som jag fortfarande tror att det är söndag.

Har iallafall haft en bra & kul helg med mina fina vänner. Var på Lottens inflyttningsfest i lördags som slutade med utgång. I går sov jag hela dagen! Och mer än halva dagen idag. Har drabbats av någon slags tröttsjuka tror jag. 

Har inte orkat fixa det där med lösenord till bloggen än, så jag tar tag i det imorgon eller på onsdag.

Nu ska jag försöka sova. Nattinatt.



Lykke Li - Tonight


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0