Tänk den dagen, om kanske inte alltför länge!

Nu när jag är vaken så drömmer jag inte mardrömmar längre, utan nu drömmer jag om verkliga ting som får mig att smälta.

Åååååh, hur söt får man vara?!


Den bruna är min dröm som en dag ska bli till verklighet!


Linda och jag har ju redan planerat att den dagen "Fluff-fluff" blir könsmogen så ska Lindas lilla yorkie Maiky bli far till fluff-fluffs ungar. Så nu ser vi till att Maiky inte får smaka så mycket chips och godis när Linda & jag har våra vin-kvällar. Sallad och light-hundkulor får det vara, då generna måste vara ultimata när det blir dags med lite gupp under täcket för de 2 vovvarna :) Ställ er på kö om ni vill tinga en valp redan nu, de kommer bli såå oemotståndliga! ;)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0