Show you up!

Jag tycker att det är lite läskigt att det är så många som läser min blogg, men att det inte är en enda som släpper en kommentar. Innan jag flyttade till Norge hade jag många läsare, men när jag flyttade dit så skrev jag aldrig några inlägg, bloggen var i princip död, och då visste jag att min enda trogna läsare var lilla mamma. Men nu har antalet läsare ökat väldigt snabbt och mycket och jag är så nyfiken på vilka ni är! I lördags t ex blev jag lite chockad när Matilda (Lindas kompis som jag aldrig har träffat) helt plötsligt sa: "Kan du inte visa videon om hakorna! Jag känner ju igen dig på dina läppar" Haha, lite kul faktiskt att hon visste att det var jag pga mina läppar. Så, kom igen, gör som Matilda, visa att ni läser min blogg genom att lämna en kommentar :)


Kommentarer
Postat av: SARA BJÖRKMAN

HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ. JAG ÄR EN TJEJ PÅ SNART 21 JORDSNURR SOM GILLAR ATT JAGA KOTTAR, KLÄ MINA HAMSTRAR OCH DANSA DISCODANS TILL COOOOL MUSIK, JAG HAR LÄST DIN BLOGG TYP VARJE DAG SEN DU BÖRJADE SKRIVA OCH ALLTSÅ DU E JU SÅÅÅ HIMLANS ROLIG ALLTSÅ, TYP ROLIGASTE I VÄRLDEN SŨJA NU VET DU ATT JAG ÄR DITT TROGNASTE BLOGGFAN. HOPPAS DU VILL TRÄFFA MIG NÅGON GÅNG, DU E JU SOM MIN IDOL TYP!!



KRAMIZAR

SARRRRAH

2009-10-06 @ 11:42:32
Postat av: elin

haha nemen ÄR DET DU BAGITTA! :D det trodde jag inte om dig ;)

2009-10-06 @ 11:54:46
URL: http://elpejlin.blogg.se/
Postat av: anonym

jag läser men tänker inte säga vem jag e :P

2009-10-06 @ 16:41:01

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0