Lite för mycket kalas på Kalas

Hej bloggen.
Då var helgen förbi igen (varför ska det gå så fort för?!) och den här helgen har jag endast jobbat en halv natt, i fredags. Fick gå hem redan kl 00.30.
I lördags tog jag och Hanna en promenad till Gränby Centrum och gick runt och kikade lite. Hittade ett par stövlar med högt skaft som gick över knäna som jag bara måste ha! Får se om jag kanske hittar ett par liknande inne i Uppsala idag, annars får jag åka ut till Gränby nån annan dag i veckan.
Sen blev det förfest hemma hos oss i Salabacke på kvällen. Hanna, jag, Linda, Matilda, Pimmen & Rikard. Himla trevligt! Vi tog taxi ner på stan, till Kalas, där vi endast skulle ta EN drink och sedan gå vidare till ett annat ställe. Tror ni det blev så eller? Med halva priset i baren och när jag blev bjuden på shotar hit & dit av arbetskollegorna så slutade det med att jag blev kvar medan de andra gick vidare. Måste säga att jag inte har något minne alls av vilka jag var kvar där med.. Men det lär man väl få höra idag när vi ska på möte på jobbet.. Så kan det gå när inte haspen är på! Jag har en magkänsla på att jag hade jäkligt kul iallafall :)

Planerna för idag är följande:
 
- Möte på Kalas kl 16
- Gå en sväng på stan
- Träning kl 19
- Svenska Hollywoodfruar kl 21, haha


Kalas.nu


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0