Australien 3 januari

Ni som känner mig väl vet att jag är väldigt otålig, och då menar jag väldigt väldigt otålig. När jag vill ha någonting så kan jag inte vänta 1 dag på det, utan jag måste ha det på en gång. Och nu idag blev jag plötsligt trött på det här livet och bestämde mig för att fundera om jag ska följa med Josse & David till Australien ändå? Det vore så himla kul! Men samtidigt kommer jag känna mig som femte hjulet, eller som deras hund som vi brukar säga, när jag ska bo med det där kärleksparet. Kanske kan låsa in David och råka glömma var jag lagt nyckeln? 

Min dröm har alltid varit att hålla i en riktig Koala, lära mig surfa och fridyka i ett riktigt korallrev. Då är Australien den ultimata världsdelen för att få drömmarna att slå in. 3 januari bär det av isåfall.

Åååh, ska jag, eller ska jag inte?



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jag lite förre drinkar så blir det nog bra :)

Nej elin nu får du inte åka igen. Även om det låter väldigt härligt må jag säga med australien. Puss

2009-10-07 @ 08:54:49
URL: http://liwa.blogg.se/
Postat av: sara

klart du ska till australien :) eller så följer du med på vår resa, kostar ju lika mkt eftersom man inte ens får komma in i landet där om man inte kan bevisa att man har 30.000 på sitt konto! Sååå kom igen de e inte försent att följa med oss, doo it!! Puss pårej

2009-10-07 @ 09:55:23
Postat av: Mamma

Nej, nej, nej.

2009-10-07 @ 11:25:23
Postat av: josse

nej sara, man behøver inte alls ha 30.000 på sitt konto nær man åker in i landet :) inte om man bokar en resa dærifrån samtidigt som man bokar en TILL Australien, så ska vi gøra. Lætt som en plætt! ;) Men hoppas ni får en kanoners resa ni med i alla fall! :D

Elin, jag tycker oavsett att du ska ut och resa, sen bestæmmer du sjælv vem och vilka du vill åka med, och kanske var också :P Såååå underbart! men du kænner bæst sjælv vad du vill gøra med ditt liv, det som kænns bæst ær antagligen bæst, så kør på det! :)

2009-10-07 @ 11:40:31

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0