Inget kårlegg, ingen utgång

Hoho.
Då har man fått i sig lite frukost & 10 koppar te. Är så glad att jag börjar bli hungrig "dagen efter" igen. Annars brukar jag inte äta någonting på hela dagen, och mår bara illa & får ont i huvudet utav det.

Min mobil bytte tydligen operatör i natt, så sim-kortet är inaktivt och jag kan alltså varken ringa eller ta emot något samtal eller sms. Ska försöka ta med hem till "landet" snart för att ordna upp det. Nu framöver kommer jag alltså ha tre (3). Tele2 sög.

Hur var gårdagen då?
Gick hem till Åsa och satt och drack vin & pratade oavbrutet tills vi gick vidare till Etage. Skulle ha stannat hos dig Åsa!! För till Etage kommer nog varken hon eller jag gå till igen, inget bra ställe. Slutade med att Åsa gick hem, och jag stannade kvar ett tag till med Pimmen mfl, blev bästa kompis med en som hette Natalie aka Teddy-Björnen-Fredriksson och fick skjuts hem på cykel av en ung John Lennon-kopia. Jag satt och skröt om min Elvis-bror och ljög om att jag hade Kalas-vakternas övervakningskamera i väskan där man bara trycker på en knapp så kopplas det direkt till polisen & vaktpersonalen. Så jag kom säkert hem! Man har ju sina knep :)  

Nu ska jag bege mig till Cupido, köpa en mozzarella-sallad och sova på bussen 1 timme.
Au revoir!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0