En månad kan göra underverk

Ååå. Jag vet att jag inte får göra det här, men jag sitter faktiskt och söker jobb i Oslo nu. Bara för en månad måste jag få tillägga, så ni kan vara lugna. Linda, som bor här, har precis fått jobb som veterinärassistent, och hon har ingen som helst utbildning inom det. DRÖM. Här finns verkligen chans att få vilket arbete som helst. Skillnad motför i kris-Sverige. Det finns hur mycket som helst att välja på.

Nej, jag ska höra med min arbetsplats hemma i Sverige om jag skulle kunna få ta ledigt i 1 månad. Då kör jag på här. Har lite annat som jag måste lösa också.

1 månad = 4 helger = Nothing, men en hel norsk lön som jag verkligen behöver nu. + umgås med min andra halva, varje dag :)

Nu ska vi ha chips & dipp-kväll och bara mysa. Imorgon blir det flyg upp till Trondheim, och bil till Steinskjer för att jobba som Byggare Bob. Hotell till fredag. Mys.


Jag & min andra halva förra vintern


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, ställ inte till det så du blir utan det lilla jobb du har i sweden. Det skulle ju vara katastrof att bli helt utan. Annars är det ju en bra ide´. Det kommer väl vara några som saknar dej här hemma o i Uppsala, men en månad går ju fort. Hur blir det då med hyrorna? Vi får se hur det går. Ha de hälsa Josse.

2009-10-15 @ 10:12:46

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0