Förlåt för att jag var blind

Ååh, jag blir så besviken på dig.
Och besviken på mig själv för att jag tidigare inte har lyssnat på er andra, och förlorat en massa på vägen där jag gick döv och blind.

Allting har sin mening, och varför såg jag inte den meningen redan när den visade sig första, andra, tredje och tionde gången? Nu har jag bara slösat en massa onödig energi och fått det bevisat för mig gång på gång att personen i fråga är exakt så svinig som ni sagt. Men samtidigt inte.. Vill bara väl men är alldeles för omogen för att visa det på rätt sätt.

Tyvärr tror jag att du aldrig kommer att växa upp och just därför är jag glad för att det blev som det blev.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0