Jag som labbråtta

Hej hopp.
Sitter "hemma" vid tvn och dricker kaffe. Ska snart iväg igen och dricka ännu mer kaffe & lämna några tröjor som ska bli en lättnad att bli av med..

Jag verkar iallafall ha fått ett riktigt spännande jobb! Jag var där och pratade lite idag, och jag ska tydligen vara en riktig laboratorieassistent. Alltså ska jag sterilisera provrör & ha koll på bakteriefrodning mm. :) Inte direkt ett sådant jobb som man kan få annars med endast gymnasieutbildning. Vilken chans! Och personerna som jobbar där verkar jätte trevliga. Och tiderna är lite flexibla. Så jag börjar med upplärning imorgon, det är hur mkt som helst att hålla reda på! Hygien, smittorisk osv. Har precis varit och köpt ett par rosa foppa-tofflor som jag ska ha på mig om dagarna :)



(     Miss my boo.    )


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nämen hallo, lab.assistent!!!!! vilket flyt du har. hoppas du tycker det är kul o akta dej för bakterierna. Ha de.

2009-10-26 @ 22:10:37

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0